Print
paste cu zucchini într-o farfurie

Rețetă paste cu zucchini de post

Poți să-ți pregătești niște paste cu zucchini de post sațioase folosind o rețetă simplă. Preparatul este versatil, deci poți să adaugi și alte legume pentru a-i varia gustul dar și să-i faci diverse sosuri.

  • Author: Oana
  • Timp Preparare: 10 min
  • Timp Gătire: 20 min
  • Timp Total: 30 min
  • Porții: 6 porții
  • Categorie: Cină
  • Bucătărie: Mediteraneană

Ingrediente:

400g paste.

4 zucchini mici.

1 ceapă albă sau roșie.

200g roșii cherry.

ulei de măsline sau floarea soarelui.

3 căței de usturoi.

ciuperci, avocado, spanac etc (opțional).

sare și piper după gust.

Mod de preparare:

  1. Taie zucchini-ul rondele, ceapa mărunt, cățeii de usturoi mărunt, roșiile cherry în două. Pune apoi uleiul într-o tigaie și setează focul pe mediu, când uleiul s-a încins adaugă toate legumele tăiate și asezonează cu sare + piper după gust (amestecă cu o lingură de lemn). Lasă-le să se gătească sub un capac aproximativ 10-15 minute.
  2. Între timp, pune pastele la fiert și fierbe-le conform instrucțiunilor după pachet. Când pastele s-au fiert, aruncă apa și pune pastele peste legume. Amestecă, gustă și asezonează dacă este necesar. Servește.

Note

Puteți adăuga condimente precum busuioc, susan, oregano sau cimbru pentru mai multă aromă și textură.

Puteți servi cu un dressing preparat din ulei de măsline, oțet balsamic și ierburi proaspete pentru savoare și aromă.

Rețeta se poate modifica ușor, deci poți adăuga lejer carne, tofu sau alte ingrediente de origine animală.

Informații Nutriționale
  • Pentru o porție de: 100g
  • Calorii: 250kcal
  • Zahăr: 0
  • Sodiu: 0
  • Grăsimi: 10g
  • Grăsimi Sat: 0
  • Grăsimi Nesat: 0
  • Grăsimi Trans: 0
  • Carbohidrați: 40g
  • Fibre: 0
  • Proteine: 10g
  • Colesterol: 0

* Aceste valori nutriționale sunt o estimare și pot varia în funcție de ingredientele folosite. Este important să consultați un medic sau un dietetician pentru sfaturi nutriționale specifice.