Print

Smoothie de căpșuni și banane

1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (Acordă o notă rețetei.)

Încarc...

Informativ

  • Author: Oana
  • Preparare: 5 min
  • Timp total: 5 min
  • Cantitate: 2 porții
  • Categorie: Răcoritoare
  • Bucătărie: Mediteranean

Descriere

Iubesc căpșunile și bananele, prefer de cele mai multe ori să-mi fac un smoothie de căpșuni și banane. Căpșunile sunt bogate în antioxidanți, bananele în amidon rezistent și sporesc arderea grăsimilor.


Ingrediente:

8 căpșuni.

2 banane coapte.

apă sau lapte (opțional).

curmale (opțional).


Mod de preparare:

1. Pune ingredientele într-un blender și mixează până când se omogenizează.

2. Dacă smoothie-ul este prea gros, adaugă puțină apă sau lapte. Dacă este prea subțire, adaugă mai multe căpșuni sau banane.

Note

Pentru un gust mai dulce, adaugă 1 măr fără cotor și tăiat felii.

Uneori adaug apă sau lapte atunci când îmi prepar smoothie-ul, dar se poate prepara și fără.

Ai folosit rețeta noastră?

Publică o imagine pe instagram, tag @pezona.ro cu hashtag-ul #potșieu să vedem ce ți-a ieșit!