Budincă cu semințe Chia (3 ingrediente).

Rețetă scrisă de: AlexandraCurs: Aperitive & GustăriBucătărie: RomâniaDificultate: Ușor
Porții

1

servings
Preparare

5

minute
Calorii

155

kcal

Budincă cu semințe chia, o gustare sănătoasă și ușor de preparat. Eu îmi fac această budincă cu doar 3 ingrediente: semințe de chia, lapte și un îndulcitor. După ce stă în frigider, compoziția are o textură de budincă, o aromă uimitoare și se pretează la posibilitățile nelimitate de topping. Este o gustare care te va lăsa să te simți mulțumit, sătul și plin de energie.

Ingrediente:

  • 2 linguri de semințe chia.

  • 120ml lapte de migdale, cocos sau lapte normal.

  • căpșuni, afine sau alte fructe pentru topping.

  • 1 linguriță de miere sau alt îndulcitor (opțional).

Mod de preparare:

  • Ai nevoie de un borcan care să aibă un capac. Pune ingredientele în el și amestecă bine. Apoi lasă-l 2-3 minute să se așeze compoziția și amestecă bine până când s-a omogenizat.
  • Pune capacul și lasă compoziția în frigider peste noapte sau măcar pentru două ore.
  • Topping-ul îl poți pregăti când vrei să mânânci budinca. N-are rost să tai fructele și să le pui la borcan până când se așează compoziția deoarece se înmoaie.

Note:

  • Poți folosi orice tip de lapte sau îndulcitor, această rețetă este potrivită pentru micul dejun.

    Opinia ta Conteaza !

    Dacă v-a plăcut această rețetă, vă rugăm să lăsați un comentariu. Acest lucru îi va ajuta și pe alții să descopere website-ul și rețetele noastre. Mulțumim pentru sprijin!

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.



    Pentru publicarea comentariului trebuie să accepți Politica de Confidențialitate.